Schoolfruit

14-10-2019

Ontzettend leuk nieuws: we zijn dit jaar ingeloot op het schoolfruit project. Dit houdt in dat wij in de periode van 11 november tot en met 17 april, 3 maal per week schoolfruit ontvangen.

Op deze manier komen de kinderen in aanraking met verschillende soorten groentes en fruit, ontdekken ze nieuwe smaken, leren zij van alles over groente en fruit en krijgen ze hopelijk veel lekkers binnen!

We hebben ingeschreven op het schoolfruit programma omdat we het belangrijk vinden kinderen te stimuleren in gezond gedrag. Een vaste fruitdag is naar ons idee erg opgelegd, past niet helemaal bij hoe wij met de kinderen omgaan. Op deze manier de kinderen stimuleren en ethousiasmeren, en ze de smaken laten ontdekken, past hier wel bij!

We hopen dan ook dat u hier ook enthousiast van wordt en we straks kunnen terugkijken op een mooie deelname aan dit project!

En denkt u dat dit het enige is? Nee hoor! Er zitten nog veel meer enthousiaste plannen in de gedachtes! Wordt vervolgd dus!

NavigationLayouts$Images$Logo_EU_Schoolfruit NavigationLayouts$Images$Logo_EU_Schoolfruit