Boekenmarkt en tentoonstelling vervoer

10-10-2019

Volgende week vrijdag 18 oktober is de boekenmarkt en tentoonstelling van ons thema van 10.30 tot 11.30.

Ieder kind mag boeken en tijdschriften verkopen. Dit kan eventueel in een groepje samen met broertjes, zusjes, vriendjes of vriendinnetjes.
De prijzen mogen tot 1 euro! Je neemt een kleedje mee waar je je boeken op kan neerleggen.
De kinderen die geen boeken verkopen, mogen een beetje geld mee om boeken van anderen te kopen.

Dus: ga naar zolder, duik in de boekenkast, op zoek naar boeken en tijdschriften!

Dit combineren we met een tentoonstelling in de klassen als afsluiting van ons schoolbrede thema ’vervoer’. Ouders, broers/zussen, opa’s/oma’s mogen een kijkje komen nemen in onze klassen. Wij laten je zien wat we hebben gedaan en gemaakt tijdens ons thema.

Komt u ook?

shutterstock_428131369 shutterstock_428131369