Deze week op de BSO

10-10-2019

Herfst op de bso! Veel kinderen hebben maandag en dinsdag geknutseld, we maakten egeltjes van klei en hulsjes van beukennootjes. Voor de 7+ was er een moeilijkere opdracht, een eekhoorn maken van klei en stofjes. Lekker knutselen met een gezellig muziekje erbij. De kinderen vonden het leuk om te maken en waren erg trots op het resultaat.

Gelukkig konden we ook nog even een frisse neus halen, de kinderen maakten buiten een autobaan van stoepkrijt. De oudste kinderen duwden de jongste kinderen op een kar over het parcours. Erg leuk om te zien hoe ze samen speelden en elkaar hielpen.

Volgende week hebben we weer leuke dingen in de planning, met een smakelijke activiteit! We hebben er nu al zin in.

Fijn weekend alvast.

BSO 25 BSO 25