Pedagogisch Medewerker (VSO) / BSO Radboud m/v

(15 uur per week, vac. nr. 1515-II)

Bij de BSO Radboud, in Heiloo, zoeken wij per direct een gezellige collega, die ons team wil komen versterken.

De BSO werkt nauw samen met de afdeling onderwijs van het kindcentrum en is gehuisvest in een eigen ruimte. Naast de ruime kindvriendelijke keuken zijn er aparte hoeken waar verschillende leeftijden zich kunnen vermaken. Ook gebruikt de BSO een lokaal die zich in hetzelfde gebouw bevindt en de aula in het hoofdgebouw van de school.

Voor het buitenspelen wordt er gebruik gemaakt van het schoolplein met zandbak, voetbalveldje en klimhuis met glijbaan.

Er worden activiteiten aangeboden die aansluiten bij de belevingswereld van kinderen en verschillende ontwikkelingsgebieden in een warme en liefdevolle omgeving.

Om ouders waar mogelijk te ontlasten kunnen zij gebruik maken van warme maaltijden.

Duur en tijden:

Wij zoeken per direct een pedagogisch medewerker voor 15 uur per week voor onbepaalde tijd. Je werkt op maandag, dinsdag- en donderdagmiddag en op woensdagochtend. Er is een mogelijkheid tot een combinatie van VSO en BSO. In de schoolvakanties ben je beschikbaar. Het aantal uren is dan in overleg.

Bijzonderheden:

Wij zoeken een pedagogisch medewerker die graag wil werken bij een BSO die zich vol aan het

ontwikkelen is.

Informatie:

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Loek Settels, directeur Kindcentrum. Hij is te bereiken op tel.nr. 072-5332530 of via de mail: loek.settels@blosse.nl of met Suzanne van Gijzen, mail: suzanne.vangijzen@blosse.nl

Sollicitatie:

Je schriftelijke sollicitatie kun je, onder vermelding van het vacaturenummer, z.s.m. per mail richten aan: werken.opvang@blosse.nl

watercolour-1768921_960_720 watercolour-1768921_960_720