Deze week op de BSO

04-10-2019

Maandag was er een studiedag op school en de bso was de hele dag open. Tijd voor een dag vol leuke dingen!

Omdat het weer herfst is, gingen we ’s ochtends paddenstoelen maken van eieren, tomaatjes en kwark.

Toevallig hadden we op het grasveld bij de school een echte grote rode paddenstoel met witte stippen bewonderd. De kinderen hebben geleerd dat deze rode paddenstoel een vliegenzwam heet. Wat heerlijk, de herfst is echt begonnen!

Verder zijn we weer lekker crea bea bezig geweest en hebben we kleine schilderijtjes gemaakt met verf en glitters, armbandjes gemaakt, mooie bouwwerken gemaakt en lekker genoten van mooi herfstweer.

Deze week kregen we ook nieuwe gezelschapsspelletjes voor op de bso. We hebben gelijk een paar spelletjes uitgeprobeerd, ze vielen erg in de smaak. We hadden mens erger je niet in het groot. Het spel waarbij je geen ja of nee mag zeggen, dat is nog best lastig! maar ontzettend leuk en we hebben samen veel gelachen.

Tot volgende week en een fijn weekend!

BSO 24 BSO 24