Tekort aan personeel...

20-09-2019

Tekorten... Zeker nu rond Prinsjesdag is dit een terugkerend onderwerp van gesprek. In eerdere nieuwsbrieven hebben we er al aandacht aan besteed.

Belangrijk is dat er nu een CAO wordt gevormd. We hopen dat de vakbonden dit proces op goede manier kunnen leiden zodat er ruimte gaat ontstaan. Daarnaast zien we nog steeds dat de tekorten groot zijn. Ook de vacatures voor schoolleiders zijn steeds lastiger te vervullen.

Als schoolleider zie ik de zorg en deel ik de zorg, op alle fronten. Ik volg het nieuws op de voet en bekijk zelf ook hoe en of ik (of we) bij acties kunnen aansluiten.

Ik geniet van mijn vak, van ons vak binnen onderwijs en opvang, en hoop dat we de zorg rondom de tekorten kunnen aanpakken! Ik houd u op de hoogte!

avs actie (2) avs actie (2)