Hoofdluis?

23-08-2019

Zo na de vakantie zien we dat de hoofdluis ook weer wat ruimer aanwezig is. Met behulp van de fantastische groep ouders die zich inzet voor de controles van de hoofdluis, worden de kinderen deze week weer gecontroleerd. U helpt ons enorm als u vermoedens van hoofdluis alvast bij ons meldt. Ook als u luis heeft gevonden bij uw kind, horen we dit graag. Op die manier kunnen we er samen voor zorgen dat de kinderen het schooljaar luisvrij starten!

Wanneer we hoofdluis en/of neten bij uw kind signaleren, wordt u direct gebeld. We vragen dan om uw kind op te halen en te behandelen. Na behandeling is uw kind weer van harte welkom. Daarnaast is het echt belangrijk om 2 weken lang het haar goed te kammen en zo de levenscyclus van de hoofdluis te doorbreken.

Wilt u graag helpen bij de controles? Alle hulp is altijd welkom! U kunt zich aanmelden bij kris Tuin, moeder van Tatum (groep 1/2) en Sanne (groep 7/8)

luis luis