Eindejaarsfeest

THEMA "SPROOKJES"

VRIJDAG 5 JULI vieren we het einde van het schooljaar. De kinderen zijn op school tot 12.00 uur.  Daarna vrij tot 16.00 uur. Vanaf die tijd tot 19.00 uur hebben we feest op het schoolplein met kraampjes met allerlei eten en drinken. Voor de kinderen zijn er allerlei spellen te doen in het teken van het thema ”SPROOKJES”. De kinderen mogen verkleed komen in sprookjeskleding.

Voor het eten en drinken en de activiteiten kunt u STRIPPENKAARTEN KOPEN.   10 STRIPPEN KOSTEN 5 EURO.   Neem dus voldoende cash geld mee!!!

Meester Ger voert met zijn toneelgroep het sprookje van ”Assepoester” op. Dit is tevens een van de laatste bijzondere acitiviteiten die meester Ger voor de school in petto heeft, want zoals u weet, meester Ger gaat met pensioen. U kunt hem op deze avond nog in volle actie zien. Er is ook gelegenheid om hem nog even gedag te zeggen.

Iedereen is van harte welkom, dus ook opvangouders, ooms/tante’s en vooral alle opa’s en oma’s. We maken er weer een groot feest van!!