Werk aan het schoolplein!

28-06-2019

De komende zomer zullen er werkzaamheden aan het schoolplein plaatsvinden. Met name het onderbouwplein verdient na de renovatie aandacht, aangezien er veel bouwvervoer overheen is gereden. Wat gaat er gebeuren?

* In de eerste week wordt direct gestart met de sloop van de zandbak en twee speeltoestellen.

* Op de plek waar de toestellen stonden, wordt nieuw kunstgras geplaatst waar vervolgens ook nieuwe toestellen komen.

* Er komt een nieuwe zandbak met een stevige rand waardoor er veel zandtaartjes gebakken kunnen worden!

* De regengoot op het onderbouwplein wordt aangepast.

* Op diverse plekken wordt het tegelwerk opnieuw gedaan omdat er kuilen in het plein zijn ontstaan

* Op het bovenbouwplein is al een extra berging geplaatst

* Hier zijn ook extra fietsenstallingen geplaatst zodat de fietsen veilig geplaatst kunnen worden, met minder risico op schade door de volle stalling

* Rondom het voetbalveld komt een extra hekje waardoor het voetballen gemakkelijker wordt

* De basket is op goede manier bevestigd waardoor er weer gebasketbald kan worden

* De gekleurde paaltjes op het bovenplein worden verwijderd

Over verdere aankleding van het plein denken we nog na! Wat zullen we genieten volgend jaar!

schoolplein schoolplein