Deze week op de bso

19-04-2019

Deze week hebben we een hoop gedaan.

Maandag en dinsdag hebben we gevulde eieren gemaakt. Roeren, prakken, alles erbij en dan terug in het eitje.. Ze waren heerlijk!!

Woensdag zijn we naar de Albert Heijn gegaan en hebben we mix gehaald. Onderweg kwamen we een leuke speeltuin tegen waar we nog even hebben gespeeld. Terug bij de bso hebben we heerlijke paas-cupcakes gemaakt. Ook die waren super goed gelukt!

Donderdag hebben we rustig aan gedaan. De leuke paasactiviteiten van school waren al druk genoeg en we hebben dus vooral lekker buiten gespeeld. Het was zo warm, dat we zelfs buiten gegeten en gedronken hebben.. heerlijk!

Vanaf nu is het vakantie. Wij zijn er evengoed gewoon elke dag (op het slimpad) en gaan door met alle leuke activiteiten. We hopen jullie daar te zien en voor de kinderen die we weer na de vakantie zien; fijne vakantie!!

IMG_1062 IMG_1062
IMG_1061 IMG_1061