Koeltasjes

05-03-2019

Namens de Ouderraad:

Beste ouder(s)/verzorger(s),

De oudervereniging van de Willibrordschool geeft als welkom iedere nieuwe leerling éénmalig een koeltasje voor de lunch.

Met enige regelmaat worden we benaderd door ouders die een vervangend koeltasje vragen omdat het tasje bijvoorbeeld stuk is gegaan. Dit is uiteraard heel vervelend, maar helaas kunnen wij geen vervangende koeltasjes geven.

De oudervereniging heeft wel contact gelegd met de leverancier en een korting voor de ouders kunnen regelen.

Bij Stip & Bloem (www.stipenbloem.nl) ontvang je:

10% korting bij aanschaf van 1 koeltasje. Gebruik hiervoor de kortingscode willibrord1

20% korting bij aanschaf van 2 koeltasjes. Gebruik hiervoor de kortingscode willibrord2

Deze codes gelden voor alle koeltasjes, ook de duurdere varianten. De bestelling kan gecombineerd worden met andere artikelen, de kortingscode geldt dan echter alleen op de koeltasjes.

Hopelijk hebben we hiermee een goede oplossing geboden!

Groeten van de oudervereniging

koeltasje koeltasje