Vrijwillige ouderbijdrage

05-03-2019

Namens de Ouderraad bijgaand bericht:

Beste ouder(s)/verzorger(s),

Medio oktober 2018 heeft iedereen een brief gehad om de vrijwillige ouderbijdrage (contributie) aan de oudervereniging van de Willibrordschool voor het schooljaar 2018-2019 te voldoen. Velen hebben inmiddels de ouderbijdrage voldaan waarvoor dank!

Wat doet onze oudervereniging nu eigenlijk allemaal met de ontvangen ouderbijdrage?

Het grootste deel van de ouderbijdrage wordt gebruikt om de schoolreisjes aan het begin van het schooljaar mogelijk te maken voor alle kinderen. De oudervereniging betaalt voor het busvervoer, de entree gelden en voor iets lekkers op locatie.

Het overige deel wordt gebruikt om bijvoorbeeld het sinterklaasfeest mogelijk te maken. De Sint en Pieten worden betaald, maar ook de sinterklaascadeautjes voor alle kinderen. Voor de ouders regelt de oudervereniging bijvoorbeeld een hapje en een drankje tijdens onze kerstviering. Daarnaast regelen wij ook alle leuke versieringen voor onder andere Sinterklaas, Kerst, Carnaval en Pasen zodat de school er feestelijk uit ziet.

Het doel van de oudervereniging is om de ouderbijdrage ten goede te laten komen aan alle kinderen en hierbij kijken we altijd naar de juiste verdeling tussen de onderbouw en de bovenbouw.

Heeft u de vrijwillige ouderbijdrage voor het schooljaar 2018-2019 nog niet voldaan? Dan vragen wij u vriendelijk om dit alsnog te doen zodat wij alle activiteiten en de ondersteuning van de school mogelijk kunnen blijven maken.

De ouderbijdrage 2018-2019 bedraagt E 42,00 per kind (voor kinderen die na 1 januari 2019 op school komen wordt E 21,00 per kind gevraagd) en deze kunt u overmaken op:

ABN-AMRO rekeningnummer NL 06 ABNA 0496 4141 51

Ten name van: Oudervereniging Willibrordschool te Heiloo

Onder vermelding van: voor- en achternaam van uw kind(eren)

Wanneer het betalen van de ouderbijdrage u voor problemen stelt dan kunt u contact opnemen met de penningmeester van de oudervereniging, Dennis Lenderink, via emailadres penningmeester.willibrord@blosse.nl .

Namens de gehele oudervereniging vriendelijk bedankt voor uw bijdrage!!

Enthousiast geworden over wat voor leuke activiteiten we allemaal doen als oudervereniging en wilt u graag meehelpen? We zoeken nog nieuwe leden! Aanmelden kan via emailadres or@willibrord-school.nl .

ouderraad ouderraad