Typeles op de Willibrordschool

07-02-2019

Typeles op de Willibrord

Op maandag 25 februari 2019 start er weer een cursus typen/Word Online (tekstverwerken) op de Willibrordschool. De cursus wordt gegeven direct ná schooltijd.

In deze cursus leert uw kind het toetsenbord met tien vingers en blind te bedienen. Hiervoor gebruiken wij TypeWorld®. Naast typevaardigheid worden ook de belangrijkste functies van Word Online aangeleerd. Dit is belangrijk voor het maken van werkstukken, powerpointpresentaties e.d. Aan het huiswerk dient 1 tot 1,5 uur per week besteed te worden.

De cursus wordt afgesloten met een officieel, branche-erkend examen, afgenomen door het Centraal Bureau Typevaardigheid (www.hetcbt.nl). Kijk voor meer informatie op www.spieringsopleidingen.nl of bel 06 1332 7396.

typeles typeles