Deze week op de BSO

01-02-2019

Deze week werd er overheerlijke bananenbrood gebakken op de BSO. De kinderen sneden de bananen in stukjes en prakten het daarna fijn, dat is hard werken hoor!

Zelf lazen ze het recept en wisten ze wat de volgende stap was. De eieren werden erbij gedaan en de mix. De bakvorm werd ingevet. Daarna mochten ze om de beurt mixen met de staafmixer. Toen was het klaar om de mix in de bakvorm te gieten! Daarna deden ze zelf de bakvorm in de oven en werd de juiste temperatuur ingesteld. Nog even samen afwassen en wachten maar!

Ondertussen werden er buiten voetbalteams gemaakt en werd er een spannende voetbalwedstrijd gespeeld. Andere kinderen kozen ervoor om bellen te blazen. Het was dan nog de kunst om de bellen weer te vangen!

Ook werd er binnen weer heerlijk geknutseld en gespeeld. Wederom een gezellige week op de BSO!

Volgende week dinsdag is het de laatste dag van Fleur op de BSO. Zij gaat dan met zwangerschapsverlof. We gaan er met de kinderen een gezellige middag van maken.

BSO 18 BSO 18