Studiedag 16 januari

18-01-2019

Afgelopen week hebben de kinderen weer een dag vrij gehad en hebben wij ons bezig gehouden met de schoolontwikkeling. We hebben onze schoolontwikkeling van de afgelopen jaren geëvalueerd en hebben vooruit gekeken om nieuwe plannen te maken. Deze zullen ook met de MR gedeeld worden.

daarnaast hebben wij al vooruit gekeken naar volgend jaar. Volgend jaar kunnen wij weer 6 groepen formeren, wat natuurlijk goed nieuws is! De onderbouw groeit, dus we starten met 2 kleutergroepen. De andere groepssamenstellingen zijn we nu volop mee bezig. Er zal iets veranderen aangezien groep 8 van de combinatiegroep 7/8 van school gaat. Dit heeft gevolgen voor de andere groepen. Ook dit traject zal met de MR besproken worden.

Het was een goede dag waarin we vanuit constructief overleg mooie plannen hebben gemaakt. We houden u op de hoogte!

studiedag_134458842 studiedag_134458842