Deze week in groep 1/2B

14-12-2018

De klas is in een gezellige kerstsfeer, de kinderen hebben hard gewerkt aan diverse kerstknutsels.

Op de deur hangen kerstwensen die de kinderen zelf hebben bedacht.

We zijn vorige week gestart met het kerstverhaal. De huishoek is omgetoverd tot de stal van Jozef en Maria, waar de kinderen zich ook kunnen verkleden als Jozef en Maria. In de andere kleuterklas hebben ze van de huishoek het kasteel gemaakt, waar de drie koningen wonen. In de gang zijn de bergen nagemaakt, waar de herders wonen. Zo kunnen de kinderen tijdens speelmomenten bij elkaar op bezoek komen, wat het rollenspel extra leuk maakt!

Volgende week donderdag hebben we rond half 6 ’s avonds het kerstdiner in de klas. Op de deur van de klas hangt een lijst wat iedereen mee wilt nemen hiervoor. Graag horen we na het weekend wat uw kind mee zou willen nemen als u dit nog niet heeft laten weten, zodat we hier rekening mee kunnen houden. Alvast bedankt.

Kleuters kerst1 Kleuters kerst1
kleuters kerst 2 kleuters kerst 2