Ondertussen in groep 5

05-12-2018

De afgelopen week stond grotendeels in het teken van Sinterklaas. Dinsdagochtend rond 9 uur kwam de Sint met zijn boot (!) aan bij de Willibrordschool. De kinderen van groep 5 hebben een welkomstlied voor hem gezongen en gedanst.

In de klas zijn we daarna onze surprises gaan uitpakken. Wat waren ze mooi geknutseld en wat zaten er goede gedichten bij. Het was ook leuk om te merken dat bijna alle kinderen geheim hadden gehouden wie ze hadden getrokken. Knap hoor!

Natuurlijk hebben we ook lekker gesnoept, buiten gespeeld, een filmpje gekeken en een Sinterklaas-spellencircuit gedaan. Kortom, het was een zeer geslaagd feest.

En nu weer over tot de orde van de dag (totdat de kerstboom weer in de klas staat).

Tot de volgende keer.

E1D10CCD-5FC2-4AC8-A8C0-A371DE96BC0B E1D10CCD-5FC2-4AC8-A8C0-A371DE96BC0B