Sinterklaas op 4 december

30-11-2018

Aanstaande dinsdag 4 december vieren wij op school Sinterklaas. Alle kinderen mogen deze dag verkleed naar school komen als Sint/Piet.
Alle kinderen worden om 08.30 uur in hun eigen klas verwacht. Ouders/verzorgers/belangstellenden kunnen op het bovenbouwplein verzamelen. Als alle kinderen in de klas zijn komen we gezamenlijk naar het bovenbouwplein om Sinterklaas te verwelkomen.

Vervolgens van 09.15-10.00 uur zijn groep 1/2a en 1/2b in de aula met Sint. Ouders/verzorgers zijn hierbij welkom om te komen kijken.
Van 10.15-11.00 uur is groep 3/4 bij Sint in de aula. Ook hierbij zijn ouders/verzorgers welkom om te kijken.

De surprises van groep 5 t/m 8 graag maandag mee naar school nemen. Deze mogen op de tafels in de aula gezet worden.

De school is gewoon om 14.30 uur uit.

Tot dan!

sint sint