Wat een leuke boeken!

We worden nog steeds regelmatig verwend!

Wat is het toch leuk om te zien dat de zwerfboekenkast ook regelmatig gebruikt wordt.

De boeken worden regelmatig vernieuwd. Niet alleen door de stichting Zwerfboeken, ook door uw inbreng! De boeken die u thuis heeft staan en niet gelezen worden, zijn bij ons, voor zowel de schoolbibliotheek als de zwerfboekenkast, nog steeds van harte welkom!

De kinderen brengen de boeken nu steeds keurig terug. leuk omdat daarmee de kast goed gevuld blijft. De boeken doorgeven is natuurlijk ook prima! Als iemand anders het boek leest en weer doorgeeft, wordt ook iedereen er blij van!

De boeken die mogen zwerven zijn allemaal voorzien van een sticker. U kunt deze dus gerust meenemen! Neem gerust samen met uw kind een kijkkje in de gang tussen de onder- en bovenbouw!

En heeft u boeken die niet meer gelezen worden? U kunt ze gerust bij ons inleveren! Deze worden gebruikt voor de schoolbibliotheek en de zwerfboekenkast!

zwerfboeken zwerfboeken
zwerfboek zwerfboek