Ondertussen in groep 5...

21-11-2018

De Sint is weer in het land en dat is ook op school goed te merken. De gangen en klassen zien er gezellig uit en een aantal kinderen hebben al een schoencadeautje gekregen. In de klas slaan we Sinterklaas natuurlijk niet over. We leren een welkomstlied met een dans, we maken Sinterklaasknutsels, we hebben een Sinterklaasboekje. En.... er worden voor het eerst lootjes getrokken! De kinderen van groep 5 maken voor elkaar een surprise en een gedicht. Spannend, wie heeft wie?

Met Ipc zijn we nog steeds bezig met het thema Speelgoed. We hebben onze teddybeer meegenomen en weten nu waar die naam vandaan komt. We hebben ze op een rij gezet van jong naar oud. Hierbij moesten we goed overleggen. Ook zijn er speelgoedautootjes mee naar school genomen. Wat we hiermee hebben gedaan? Vraag het de kinderen!

Tot de volgende keer.