Algemene Leden Vergadering van de Ouderraad

18 oktober bent u uitgenodigd!

Beste Ouders,

Op donderdag 18 oktober vindt de jaarlijkse Algemene Leden Vergadering van de Oudervereniging van de Willibrordschool plaats. U bent als ouder met een kind dat naar de Willibrordschool gaat automatisch lid van deze Oudervereniging.

Binnen deze Oudervereniging is een groep ouders (de Ouderraad) actief bezig met het organiseren van de diverse festiviteiten voor alle kinderen. Ook voor komend schooljaar hebben zij weer mooie plannen, welke gefinancierd worden vanuit onder andere de vrijwillige ouderbijdrage. De besteding van uw ouderbijdrage wordt middels de begroting 2018-2019 ter goedkeuring aan u voorgelegd. Tevens vindt er dit jaar een stemming plaats over het voorstel van de gewijzigde statuten. Zowel de oude statuten als de nieuwe statuten treft u aan op de website (https://www.willibrord-school.nl/pg-26345-7-69938/pagina/oudervereniging.html) van de Willibrordschool. Na afloop heffen we met elkaar het glas op wederom een mooi en leuk schooljaar tijdens een aangeklede borrel. We hopen (en rekenen) wederom dat u in grote getalen komt (net als bij de BLV) en zien u graag op donderdag 18 oktober!

Warme groeten,

De Ouderraad.