Ondertussen in groep 5...

Wat hebben we het getroffen met het weer! Het schoolreisje was fantastisch!! De kinderen mochten zelf door Duinrell lopen en dat ging prima. Iedereen had een maatje of groepje en had de grootste lol. Dat hebben jullie goed gedaan groep 5.

Tijdens de startweken van de kanjertraining zijn we bezig om de afspraken van de voorgaande jaren te herhalen. Er worden vertrouwensoefeningen gedaan. De gekleurde petten worden besproken. De smileyposter hangt weer in de klas. We weten het allemaal wel, maar het is fijn als het weer even wordt opgefrist.

Ook zijn we begonnen met het oefenen van de tafel van 6. U krijgt binnenkort een oefenblad/wc-blad mee naar huis, zodat de kinderen veel kunnen oefenen. In de klas blijkt dat ook de tafels van 1, 2, 3, 4, 5 en 10 behoorlijk zijn weggezakt (vooral het tempo). We oefenen iedere dag in de klas, maar thuis oefenen blijft nodig.

Tot de volgende keer.

schoolreis foto schoolreis foto