Buitengewone Leden Vergadering

Blij met deze investering!

Deze week was de Buitengewone Leden Vergadering van de Ouderraad. Op deze avond hebben we de plannen rondom de renovatie, en het nieuwe meubilair gedeeld. Spannend en ontzettend leuk om te vertellen over waar we trots op zijn!

Daarnaast was de avond bedoeld om te stemmen over een eventuele financiele bijdrage van de Ouderraad. Hiervoor was het belangrijk dat 50% van de kinderen vertegenwoordigd was. Dit leek vooraf een behoorlijke uitdaging en wat is het dan hartverwarmend als we zien dat meer dan 50% van de kinderen vertegenwoordigd is. Met een ruime opkomst kunnen we alvast trots terugkijken op de avond!

Daarnaast is besloten om een gedeelte van de wensenlijst van school in te willigen en dit bedrag aan school te schenken. Hiervan kunnen wij een tweede speelhuis in de kleutergroep inrichten en maken we heel mooie stilteplekken in de bovenbouwhal. Hier zijn we dan ook erg blij mee! Ouders: bedankt!

We denken nog na hoe we de verdere wensenlijst kunnen waarmaken!

compliment1 compliment1