Uitnodiging Buitengewone Leden Vergadering

Het is van belang dat u er bent!

Beste Ouder(s)/ verzorger(s),

Aanstaande woensdag 27 juni om 20.00 uur vindt op school in de aula de Buitengewone Ledenvergadering van de Ouderraad plaats. Via deze weg willen we bij u nogmaals het belang van uw aanwezigheid (of een van de ouders/verzorgers) bij deze vergadering benadrukken.

Zoals bij u bekend wordt in de zomervakantie de school in een gloednieuw jasje gestoken. Niet alleen de buitenkant van het gebouw zal worden aangepakt, maar ook de binnenkant van de school wordt grondig gerenoveerd. Er komen nieuwe toiletten, nieuwe digiborden, vloeren, dubbelglas en zelfs het plafond wordt aangepakt. We zullen het schooljaar 2018/2019 in een gloednieuw en fris gebouw starten!

Bij zo’n mooi, fris en nieuw gebouw horen ook nieuwe tafels en stoelen. En ook die komen eraan! Toch is er nog een wensenlijst over, waarvoor geen budget meer is vanuit school. Om deze reden heeft school de Ouderraad benaderd met de vraag of zij een financiële bijdrage kunnen en willen leveren vanuit de huidige kas om zo ook deze laatste wensen ten aanzien van schoolmeubilair en –materiaal te kunnen realiseren.

Het doel van de Ouderraad is het organiseren van activiteiten voor alle kinderen. Hiervoor betaalt u jaarlijks een vrijwillige bijdrage. Omdat deze aanbesteding een aanzienlijk bedrag betreft en het niet ten goede komt aan activiteiten (maar aan schoolmateriaal en –meubilair), wil de Ouderraad u graag de mogelijkheid bieden om mee te beslissen over deze eventuele financiële bijdrage. Onderstaand treft u de agenda voor de avond. Let wel, het besluit zal middels een stemming worden genomen. Indien minder dan 51% van de kinderen vertegenwoordigd is middels een ouder/verzorger, kan de stemming helaas niet plaatsvinden en zal het besluit tot een financiële bijdrage uitgesteld worden tot nader order.

Het team en de Ouderraad rekenen op uw betrokkenheid en op uw nieuwsgierigheid naar de verbouwplannen…1 ding is zeker; het wordt prachtig!!

Agenda:

19.45 uur        Koffie, thee en zoethoudertje

20.00 uur        Welkom en inleiding (Ouderraad)

20.05 uur        Toelichting verbouwplannen, presentatie van tekeningen, kleurstalen en nieuwe schoolmaterialen (Anita Kraakman)

20.30 uur        Toelichting doel en functie Ouderraad, als ook financiële mogelijkheden (Ouderraad)

21.00 uur        Stemming, koffie & thee met zoethoudertjes

21.30 uur        Uitslag

21.45 uur        Verwacht einde

Vergeet u alstublieft niet om in Parro aan te geven of u aanwezig bent, in verband met de logistiek!

Vragen?

Anita Kraakman 072-5320503 / anita.kraakman@willibrord-school.nl