Deze week op de BSO

15-06-2018

Deze week begon weer met een lekker zonnetje. De kinderen hebben met buitenspelen weer mooie hutten gemaakt. Ook hebben ze hun eigen schaduw omgetrokken met stoepkrijt. Het resultaat was erg leuk om te zien! Dinsdag was een echte knutseldag: de kinderen hebben met Lynn ijsjes gemaakt, ze waren net echt! Daarna nog van gekleurd playmais een mooie giraffe en andere dingen gemaakt. Voor veel kinderen is playmais een nieuw materiaal om mee te knutselen. Leuk dus! Donderdag kwam Leon, een enthousiaste sportinstructeur, leuke sport spelletjes doen met de kinderen. Wij zijn trots op alle kinderen van de BSO, ze wisten zelfs de miezerregen te trotseren en deden met plezier mee aan de oefeningen. Omdat het na een paar oefeningen te hard begon te regenen gingen we lekker binnen spelen. Er werden toen mooie dingen gemaakt met de strijkkralen, klei en de lego.

Het was een creatieve en klein beetje sportieve week. We hebben weer veel leuks voor volgende week in petto!

download download