Benieuwd naar plannen rondom renovatie en meubilair?

Dan bent u er 27 juni vast bij!

Nog 6 weken en dan start de verbouwing van onze school. De plannen zijn nu concreet en het tijdspad is gemaakt. Alles gaat direct bij de start van de Zomervakantie van start!

Naast de plannen rondom de renovatie loopt er ook een mooi traject rondom meubilair. De wensen zijn bekend, de eerste bestelling is gedaan! Helaas is het budget van school ontoereikend om alle wensen ten aanzien van de inrichting te bewerkstelligen. Om die reden heeft het team de Ouderraad benaderd om te bekijken of de Ouderraad een financiële bijdrage te leveren, zodat ook de laatste wensen gerealiseerd kunnen worden.

Tijdens een Buitengewone Leden Vergadering op woensdag 27 juni aanstaande om 20 uur zal het team de verbouwplannen en resterende wensen toelichten. Aansluitend zal de OR een aantal opties toelichten hoe de extra wensen wellicht gefinancierd zouden kunnen worden.

Doel is om aan het eind van de avond een besluit te nemen.

plattegrond plattegrond