Even voorstellen: onze nieuwe collega!

Juf Nikki versterkt ons team

Beste kinderen, ouders en collega’s,

Bij deze stel ik mij even aan jullie voor. Mijn naam is Nikki de Haas - Huynh. Ik ben 30 jaar en woon samen met mijn man Michel en onze twee kinderen in Heerhugowaard. Momenteel ben ik werkzaam als leerkracht op speciaal onderwijs De Spinaker in Alkmaar.

Vanaf het nieuwe schooljaar ben ik op de Willibrordschool te vinden als juf van groep 1/2B. Binnenkort kom ik alvast even langs om kennis te maken met de school en wellicht zien jullie mij rondlopen.

Ik kijk er naar uit om jullie te mogen ontmoeten en om op de Willibrordschool te mogen werken. Hebben jullie vragen, wil je iets weten of gewoon even gedag zeggen? In het nieuwe schooljaar ben ik op maandag, donderdag en vrijdag te vinden in groep 1/2B. Voor nu wens ik jullie een fijne zomer toe en tot ziens in het nieuwe schooljaar.

Met vriendelijke groet,

Nikki