Deze week op de BSO

08-06-2018

Deze week hebben we weer leuke activiteiten gedaan op de BSO.

Buiten hebben we een waterspel gedaan, waarbij ieder kind een fles met water kreeg.

De kinderen mochten op de beurt gooien met een bal en proberen de fles van de ander om te gooien. Het spel was erg spannend, maar ook erg leuk!

Tijdens het buitenspelen werden er ook mooie hutten gemaakt van een grote deken en ander materiaal.

Wat een mazzel hebben we gehad met het mooie weer. Donderdag was het ook een mooie zomerse dag en hebben we lekkere fruit smoothies gemaakt. De kinderen mochten meehelpen met het snijden van de sinaasappels, druiven en appels. Natuurlijk gingen we daarna de smoothies proeven. De smoothies waren goedgekeurd en om te smullen!

We hebben leuk nieuws! Donderdag 14 juni begint er een nieuwe activiteit op onze BSO. Deze activiteit heet BSO in beweging. Van 15.30 tot 16.30 komt er een sportinstructeur om samen met de kinderen leuke sport activiteiten te doen. BSO in beweging zal plaatsvinden op ons eigen plein op de volgende data:

Donderdag  14 juni

Dinsdag      19 juni

Maandag       2 juli

Wij hebben er zin in! Fijn weekend en tot volgende week.

BSO 07-06 BSO 07-06