Schoolreis NEMO groep 6/7

woensdag 13 juni

Beste ouders/verzorgers van de kinderen van groep 6/7.

Even geleden kreeg u een aankondiging over het, door Tom gewonnen, schoolreisje naar Nemo. Komende week is het zover!

Op woensdag 13 juni gaan we met de kinderen van groep 6/7 naar Nemo. We gaan hier per trein naartoe. We hebben inmiddels geïnventariseerd wie er een eigen OV kaart hebben en hebben ook meer dan voldoende aanmeldingen van ouders, dank voor alle aanmeldingen!

De kinderen worden om 08.15u met de fiets op school verwacht! We kunnen dan koppen tellen en richting station. Wie in de ochtend niet op tijd is, zal op school blijven en in groep 5 of groep 8 aan het werk gaan.

We vertrekken met de trein vanaf station Heiloo naar Amsterdam en lopen vanaf daar naar het museum.

In het museum gaan de kinderen, in groepjes, aan de slag met een speurtocht. Daarna hebben ze nog tijd om zelf te kiezen wat ze graag willen zien en doen.

Het is de bedoeling dat we rond 13.15u weer op school terug zijn.

Wat moeten ze meenemen:

- een tas met iets te eten en te drinken.

- een briefje met telefoonnummer, van degene die op die dag te bereiken is, in geval van nood.

- Hun eigen OV chipkaart, als ze die hebben.

Belangrijk!

We verzamelen bij school om 08.15u. Graag even aan- of afmelden bij aankomst en weggaan bij terugkomst.

Houd de Parro app in de gaten i.v.m. de terugreis. Mocht er iets veranderen (i.v.m. de treinen) nemen we via de app even contact met u op.

Mocht er een noodgeval zijn kunt u ons per Parro app bereiken of naar school bellen.

We hebben er enorm veel zin in!

Hartelijke groet,

Meester Ger, juf Helga en juf Fleur