Werkdrukverlagende gelden

Wat gaan wij daarvan doen?

Natuurlijk hebben ook wij financiele middelen gekregen om de werkdruk te verlagen. Een mooie stap in deze ontwikkeling, hier zijn we dan ook erg blij mee!

Als team mochten we zelf beslissen hoe we dit geld willen inzetten. Dit hebben we gezamenlijk besproken en in een werkdrukverlagingsplan vastgelegd. Hierin hebben we vastgelegd wat we op bestuursniveau en schoolniveau al doen, en welke keuze we nu maken.

De keuze hierin was voor ons niet moeilijk. Op onze school geven we met een relatief klein team vorm aan het mooie onderwijs. Dit betekent echter ook dat alle taken met minder mensen gedaan worden en dit drukt soms best zwaar! We willen daarom ons team vergroten en hiermee kunnen we een halve week onderwijsassistentie aan ons team toevoegen. Hierdoor hebben we nu de hele week iemand die samen met ons vorm kan geven aan onze visie!