Blosse

één in opvang en onderwijs!

1 januari is stichting Flore en stichting kinderopvang Heerhugowaard opgegaan in 1 organisatie: Blosse. Wat betekent dit voor u? De Willibrord zet al steeds meer stappen in groei naar het kindcentrum, en ons nieuwe bestuur ondersteunt dit van harte! Als u gebruik maakt van de BSO heeft u hier mogelijk iets van gemerkt, anders waarschijnlijk nog niet veel, en zo hoort het ook!

De Willibrordschool is volop in ontwikkeling en de groei naar kindcentrum hoort daar ook bij. Mede door deze ontwikkeling hebben wij ons team kunnen vergroten, meer mensen die de ontwikkeling van uw kind volgen! Meer mogelijkheden om de goede stappen te zetten!

Alles wat wij doen, valt onder de naam van Blosse. Een mooie ontwikkeling waar we trots op zijn. Volgende week meer daarover!

IMG_1525 IMG_1525