Carnaval

Vrijdag 9 februari a.s. vieren we Carnaval. Alle kinderen komen verkleed op school. We starten met de inloop, waarbij we elkaar kunnen bewonderen en eventueel foto’s maken. Daarna starten we met de polonaise door de school.

De groepen 1 t/m 4 starten daarna met spelletjes in een spellencircuit. Er zijn allerlei speciale oudhollandse spellen . De groepen 5 t/m 8 hebben de voorrondes van de Playback-show. Opgeven kan bij de leerkracht. Een jury bepaals wie er door mag naar de finale. Deze is ’s middags in de aula.

Na de pauze gaan de kinderen van de bovenbouw het spellencircuit doen en de onderbouw gaat voorrondes houden voor de Playback-show.

Voor het begeleiden van de spelletjes zoeken we ouders. U kunt zich opgeven via de parro-app. En anders bij de leerkracht.

Ook vragen we nog juryleden bij de voorrondes van de Playback-show. Ook via de parro-app kunt u zich hiervoor opgeven. ( mag ook bij de leerkracht als dat niet lukt).

We maken er een gezellige en vrolijke dag van.