De Willibrordschool staakt, de school is dinsdag gesloten

In het belang van het onderwijs en de kinderen!

Zoals u weet maken wij ons grote zorgen over de toekomst van het onderwijs. Door de minder aantrekkelijke omstandigheden zal er een groot tekort aan leerkrachten volgen, daarmee staat de kwaliteit van onderwijs onder grote druk!

Er zijn meerdere signalen afgegeven om deze zorg kracht bij te zetten en de politiek hierin mee te nemen. Het is 5 voor 12, er moet iets gebeuren!

Helaas blijkt ook vandaag weer dat dit nog geen passend resultaat heeft opgeleverd. Het gestelde ultimatum naar de nieuwe minister heeft geen extra inzet en toezeggingen opgeleverd.

Dit houdt in dat wij ons genoodzaakt voelen ons werk neer te leggen, in het belang van uw kind en de toekomst van het onderwijs! Dinsdag 12 december zal de Willibrordschool dan ook dicht zijn. We rekenen op uw steun in deze actie. We staken voor de toekomst van ons mooie vak en voor de onderwijskwaliteit voor uw kind!

Zoals aangegeven kunnen klanten van Forte weer diverse mogelijkheden tot opvang afnemen.  Hierover informeert Forte haar klanten zelf. Bent u nog geen klant van Forte maar wilt u inventariseren wat de mogelijkheden zijn, kunt u direct contact opnemen met het Centraal bureau van Forte, op het telefoonnummer 0251-658058.

definitieve-logo-e1497474492981 definitieve-logo-e1497474492981