Studiedag 20 november

Wat hebben we gedaan?

Afgelopen maandag hebben wij als team aandacht besteed aan onze schoolontwikkeling. We vertellen u graag waar we aandacht aan hebben besteed!

Juf Sophie, juf Helga en juf Anita hebben uitgebreid verslag gedaan van de reis naar Amerika. We hebben aan de hand van foto’s met elkaar gekeken naar wat we al doen en wat we kunnen uitbouwen. Mooi dat de reis eigenlijk verder borduurt op wat wij al doen, we hebben een mooie basis! Onze inzet van de Kanjertraining is iets waar we trots op zijn en verder kunnen uitbreiden. We kunnen kinderen nog meer laten reflecteren hun leerproces in plaats van kijken naar het resultaat. In inrichting en verantworodelijkheid van het gebouw kunnen we kinderen nog meer betrekken, iets dat met de renovatie goed van pas komt!

We hebben ook samen gesproken over de renovatie. de plannen worden langzamerhand steeds concreter. Wordt ook vervolgd!

We hebben gesproken over onze groei naar een kindcentrum en hoe dat er voor ons uit ziet. Wat worden de kinderen er beter van? Ook hierin zien wij veel kansen en mogelijkheden!

Verder hebben we veel aandacht kunnen besteden aan het evalueren van het onderwijs van de kinderen en de thema’s en andere ontwikkelingen. Voor ons een zeer goede en productieve dag!

0ba8d3dd8b78b61b4a701c5cc4f9339a--coaching 0ba8d3dd8b78b61b4a701c5cc4f9339a--coaching