Een nieuw gezicht op de Willibrord!

Even voorstellen

Mijn naam is Marlies Boereboom en ik ben vanaf maandag 20 november gestart als onderwijsassistente in de kleuterklas.  Op maandag, dinsdag en woensdag ben ik tijdens schooluren aanwezig om kinderen te begeleiden en  collega’s te ondersteunen.

Ik heb deze week kennisgemaakt met de kinderen en al met sommige ouders en heb een hele fijne start gehad. Wat een leuke en spontane kinderen om mee te werken; Super!

In het kort over mij: na jaren als leerkracht te hebben gewerkt was het tijd om een andere keuze te maken; namelijk te gaan werken als onderwijs assistente.

Ik ben 49 jaar, getrouwd en moeder van 3 jongens. Wij wonen met veel plezier in het mooie Warmenhuizen en in mijn vrije tijd houd ik van sporten, tuinieren en lezen.

Ik zie uit naar een mooie periode op de Willibrord!

Hartelijke groet,

Marlies Boereboom