Communicatie kanalen

Wat kunt u verwachten?

Naast mondeling contact maken wij gebruik van 3 communicatie kanalen:

Nieuwsbrief via de website

Mail via Parnassys

Communicatie via Parro

We merken dat sommigen hierin zoekende zijn, daarom alles even op een rij:

Iedere vrijdag versturen wij een nieuwsbrief via de website. Hierin staan de jarigen, personele wijzigen (wanneer bekend), nieuwe kinderen en nieuwsberichten uit de klas of de school. U dient zich zelf in te schrijven voor de nieuwsbrief via de website.

Specifieke berichten kunnen wij versturen via Parnassys. Het kan dan gaan om uitgebreidere groepsinformatie die niet openbaar op de website staat, maar de leerkracht kan u ook via deze weg een persoonlijke mail sturen. U kunt deze direct beantwoorden. U hoeft dit niet te activeren, bij inschrijving is dit geregeld. belangrijk is wel dat u wijzigingen in (mail)adressen aan ons doorstuurt.

Korte berichten, hulpvragen, organisatie en intekenen voor gespreksavonden doen wij via parro, een app. U downloadt de app. Wij versturen een koppelcode en uw account is aangemaakt.

De informatie komt op een van deze plekken, afhankelijk van de aard van het bericht. De nieuwsbrief is leidend in informatie als het gaat om activiteiten en personele wijzigingen. Het is dan ook van belang dat u deze wekelijks bekijkt zodat u niets mist!

heeft u vragen? Dan horen wij het graag!

Nieuwsbrief Nieuwsbrief