Ondertussen in groep 5...

Aardig wat aandachtspuntjes deze keer. Maandag 13 november hebben we de derde rekentoets. De kinderen met wie dit is afgesproken, krijgen een kopietje mee naar huis om te oefenen. Dinsdag de 14e is de spellingtoets. Hiervoor hebben sommige kinderen de gekleurde kopieën al thuis. Er kan ook gebloond worden.

Dinsdag 5 december gaan we naar het Pietenpakhuis. Een oproep voor vrijwilligers staat in Parro.

Dinsdag 14 november gaan we lootjes trekken voor de Sintsurprises. De kinderen moeten drie cadeautjes opschrijven die (samen) vijf euro kosten. Wilt u de kinderen helpen om hier thuis al over na te denken?

In de klas zijn we met taal bezig geweest met geheimschrift. We hebben pantomime gedaan. En met IPC hebben we het over landkaarten gehad. Wat de sinaasappelschillen op de foto hiermee te maken hebben, kunt u aan uw kind vragen.

Tot volgende week.

IMG_0454 IMG_0454