Ondertussen in groep 5....

Wat een leuke vakantieverhalen hadden de kinderen. Iedereen had wel iets te vertellen. Maar ja... de vakantie zit er op. We zijn inmiddels al weer hard aan het werk met het tweede stuk van dit schooljaar. Met de kanjertraining hebben we een spiegeloefening gedaan. Voel je je veilig genoeg om een ander na te doen? Hou je rekening met de ander? We hebben in ieder geval veel gelachen.

Op 31 oktober hadden we een ’griezelig’ figuur in de klas. O ja, het was Halloween.

Met begrijpend lezen hebben we het gehad over de wolf op de Veluwe. Wat zou jij doen als je die tegenkwam?

En met IPC zijn we begonnen met ons nieuwe thema: Ontdekkingsreizigers en avonturiers. Met een fotospeurtocht door de school hebben we spullen verzameld die hiermee te maken hebben. Als u iets heeft/weet wat past bij het thema, laat het dan aan ons weten.

Tot volgende week.