Groep 1 - 2 blij weer van start!

De kleuters van groep 1 en 2 zijn afgelopen week weer blij van start gegaan. Zo langzamerhand komen we allen weer in het schoolritme.

Doordat het afgelopen week niet zulk mooi weer was, gingen we ook al een aantal keer gymmen in de speelzaal. Ook dit kost even tijd om alle kleuters hun gymkleding aan te laten trekken. Maar al doende leert men en met hulp van andere kinderen lukt het toch om allemaal startklaar te zijn voor de gym.

De kinderen hebben allemaal een katoenen gymtas gekregen op school en versierd met textielstiften. Deze tas houden ze hun hele kleuterperiode. Wij missen echter nog in een aantal tassen de gymkleding en gymschoentjes. Graag gymschoenen met klittenband of elastiek, zodat zij dat ook zelf aan en uit kunnen trekken. Wilt u hier zo spoedig mogelijk voor zorgen? Het is zo jammer als uw kind dan nog niets heeft.

Alvast dank,

de juffen van groep 1 - 2.