Schoolreis

We gaan weer op schoolreisje!! Hiep Hoy!

Heel bijzonder dit jaar, want we gaan met groep 1 t/m 7 naar dezelfde plek!

Sommige attracties zijn daar leuk voor iedereen, sommige meer voor kleine kinderen en ook attracties voor wat grotere kinderen.

We nemen genoeg leiding mee om er voor te zorgen dat elke leeftijd kan doen wat ze aankunnen en iedereen een heel fijne dag heeftt!!

Ons schoolreisje is op dinsdag 19 september.

We verzamelen om 8.45 uur op het parkeerterrein van Sporthal Het Vennewater. Daar komen alle bussen. We vertrekken om 9 uur! En na een prachtige dag komen we om 16.00 uur daar weer terug. Het kan altijd even vroeger of later worden met de terugreis ivm file!!

Mocht dat heel veel vertraging geven dan wordt de school daarover gebeld. Ouders kunnen daar naartoe bellen mocht dat zo zijn. Maar daar gaan we niet van uit!!

De kinderen nemen zelf een lunch en voldoende drinken mee. Snoepjes en een ijsje toe worden verzorgd door onze Ouderraad.

Als er vragen zijn, kom naar ons toe dan praten we verder.