SPORTDAG KLEUTERS

Vrijdag 23 juni a.s. is er ook ”SPORTDAG”  voor de kleuters. Dit vindt plaats op de velden bij sportclub ”Double Stars”. ( honk- en softbalvereniging).

De kleuters worden om 9.30 uur daar verwacht. Om 13.00 uur is het weer afgelopen. De kinderen worden weer bij de ”Double Stars” opgehaald. Indien de kinderen naar de B.S.O. gaan, meld dit dan even bij de leerkrachten, dan zorgen zij dat ze na afloop daar worden gebracht door één van hun.

Natuurlijk hebben ze sportieve kleding aan en goede schoenen waarmee ze kunnen hardlopen, voetballen enz. Dus geen teenslippers. Voor de lunch nemen de kinderen broodjes mee en een beker of pakje drinken. Voor het tussendoortje wordt gezorgd. Ook na afloop krijgen de kinderen wat lekkers.

Er zijn ouders die een groepje begeleiden. Zij hebben zich reeds aangemeld.