Afsluiting thema "GROEI en BLOEI"

Vrijdagmiddag 9 juni sluiten we het thema ”GROEI en BLOEI” af. Met dit thema hebben we gewerkt over bloemen, planten, zaaien maar ook over rupsen, vlinders, kikkervisjes en nog meer kriebelbeestjes. Om deze natuurbeleving nog meer bij de kinderen tot leven te brengen, gaan we op deze middag bloemen zaaien en planten rondom het schoolplein.

De kinderen mogen hiervoor bloemenzaad, plantjes en/of stekjes van bloemenplanten meenemen van huis. En natuurlijk een heel goed tuinschepje en wat tuinaarde om zo goed mogelijk hun eigen bloemen en planten een plek te geven. We hopen op een vrolijk bloemig plein binnenkort. Ook wordt dit voor de rupsen, vlinders en lieveheersbeestjes een betere omgeving. Dan valt er nog meer te ontdekken.