Goed nieuws!

Lees snel verder, dit bericht bevat goed nieuws!

De Willibrordschool heeft een mooie, lange geschiedenis van het bieden van goed onderwijs in het dorp. Met een school die meer dan 90 jaar bestaat denkt men al snel aan een oud, klein schooltje waar alles gaat zoals het al jaren gaat. Daar is op de Willibrord geen sprake van!

Onze school is een kleinschalige school waar kinderen elkaar kennen en begeleid worden in hun ontwikkeling van kleuter naar puber, klaar om de volgende stap te zetten. Deze kleinschaligheid is ook onze kracht!

Een school waar alles gaat zoals het al jaren gaat? Niet bepaald. Het team heeft een goede en actuele visie op onderwijs en laat dit waar mogelijk al in de praktijk zien, wat al heeft geleid tot mooie ontwikkelingen zoals IPC en het werken met Snappet.

Een oude school? Jazeker! Met meer dan 90 jaar kun je de school zeker oud noemen. Het is zichtbaar dat het gebouw gedateerd is en dan komen we op het Goede Nieuws !

Als u in september 2018 de school binnenloopt, zal dat er heel anders uitzien dan op dit moment. We maken plannen voor een mooi, gerenoveerd kindcentrum met frisse kleuren, gangen en nieuwe kozijnen! Een plek waar kinderopvang en basisonderwijs samen kunnen werken aan de doorgaande ontwikkeling van uw kind!

Er staat ons dus een mooi, uitdagend traject te wachten! Er kunnen plannen uitgevoerd worden en dit doen we graag met u samen! Dat willen we natuurlijk niet alleen doen. Een school maken we met z’n allen!

Graag willen we dit met u verder bespreken. Op donderdagavond 15 juni 19.30 uur organiseren wij een open avond. Doel van de avond is om informatie met u te delen, maar ook om elkaar te vinden. Heeft u ideeën over hoe we hier een gezamenlijk traject van kunnen maken? Heeft u bepaalde wensen? Wat is, naar uw idee, noodzakelijk om een succesvolle renovatie te doorlopen? Welke inspiratie kunnen we samen opdoen? We zullen algemene informatie geven en uw vragen beantwoorden. Na een korte opening zullen we al snel zorgen voor een interactieve avond waarop we gezamenlijke ideeën kunnen opdoen. Niet praten maar uitwisselen dus! We hopen dan ook vele ouders/betrokkenen te zien!

Bent u er ook bij op deze avond? U kunt dit kenbaar maken via de Parro app, maar spontaan binnenkomen is natuurlijk altijd mogelijk!

Met vriendelijke groeten,
Namens het team van de Willibrordschool Anita Kraakman