De OR zoekt nieuwe ouders!

Heeft u interesse?

Eind van dit schooljaar zullen enkele leden van de OR (ouderraad) stoppen als lid van de OR. Wij zoeken daarom nog enthousiaste ouders die de OR willen versterken!

We vergaderen 6-7 keer per jaar en organiseren samen met het team van school o.a. het schoolreisje, sinterklaasfeest, kerstviering, Pasen en het eindejaarsfeest. Daarnaast houdt de OR zich bezig met klassen overstijgende activiteiten. De oudervereniging stelt zich ten taak het onderwijs voor zowel leerling als leerkracht zo aantrekkelijk mogelijk te maken. De OR probeert dit te realiseren in goed overleg met het team en de directie.

Mocht je interesse (of vragen) hebben, dan ben je welkom op de volgende vergadering op maandag 15 mei om 20.00 uur (in school). Je kunt ook een van de huidige OR-leden aanspreken of een mail sturen naar or@willibrord-school.nl. Een lijst met foto’s van de huidige OR-leden hangt in hal van de onderbouw en staat op de website.