kerst

Beste allemaal,

Gelukkig melden zich nu lekker ouders aan voor ons Kerstkoor, SUPER!

Maarrr...er kunnen er nog meer bij! De viering in de kerk met kerst voor onze school is op donderdag 22 december van 16.00 uur tot 17.00 uur! De kinderen zijn die dag om 12.00 uur vrij en worden om 15.30 uur weer op school verwacht. We lopen dan weer in een lange stroom naar de kerk. Om 17.00 uur lopen we met ons lampionstokje aan ( nog niet opruimen dus!!) terug naar school waar we dan eerst ook nog naar muziek luisteren en daarna gaan we beginnen met ons kerstdiner. Het koor oefent een aantal keertjes op school onder schooltijd ( die data zijn nog niet afgesproken.) en dan zouden we het fijn vinden wanneer het koor om 15.30 uur in de kerk kan inzingen. Wanneer dat voor sommige ouders te vroeg is dan sluiten die later aan. Er wordt dan een plaats vrij gehouden.

Volgende week weer meer nieuws over kerst.