Kinderboekenweek

Voor altijd Jong!

We hebben afgelopen donderdag de Kinderboekenweek geopend. Het thema dit jaar is: ”Voor altijd Jong”! De onderbouw was al eerder gestart. Zij zijn druk bezig met van alles uit de tijd van opa en oma.

Deze week kunnen ouders en opa’s en oma’s ook meedoen. Jullie kunnen vast allemaal dansen! Schrijf je in voor het Boekenbal op donderdag 13 oktober om 10.30 uur. De intekenlijsten hangen in de onderbouwhal en de bovenbouwhal. We vinden het erg leuk als veel opa’s en oma’s , vaders en moeders en kinderen mee doen aan het bal.

Na het bal proosten we op alle deelnemers met een fruitig drankje.

Daarna mogen de kleedjes voor de Boekenmarkt worden neergelegd. Wat eerst de balzaal was wordt dan de markt. Ieder kind of groepje kinderen mag boeken verkopen en kopen. Het is wel de bedoeling dat alle kinderen samen met hun ouders bepalen welke boeken of tijdschriften verkocht mogen worden.

Het is het meest handig als jullie thuis de prijs van de boeken/tijdschriften bepalen. De prijzen kunnen gaan tot €1.

We hopen donderdag op goed weer, dan vindt alles plaats op het onderbouwplein. Bij regenweer gaan we naar de aula voor het bal en in de gangen en hallen voor de markt. Tot donderdag allemaal van 10.30 uur tot 12 uur!

kinderboeken kinderboeken