gymlessen groep 5/6

08-09-2016

Nadat we maandag 12 sept en maandag 19 sept gezamenlijk met groep 4 gym hebben in het teken van het IPC thema ”bouwen”, gaan de gewone gymlessen maandag 26 sept van start. (zie onderwerp elders in de nieuwsbrief)

De gymlessen zijn van 8.30 tot 9.45. Wij hebben 15 minuten langer les aangezien wij als eerste groep de materialen klaar moeten zetten. Aangezien dit een zwaar karweitje is voor juf alleen willen wij 2 ouders vragen ons te helpen klaarzetten. Samen is het zo gebeurd.

U kunt op de intekenlijst op de klassendeur aangeven wanneer u kunt helpen.

Groep 5/6 gaat op de fiets van en naar de gymles. Omdat veel kinderen dit niet gewend zijn willen wij een ouder vragen mee terug te fietsen (9.45). Het gaat om 3 keer (tot te herfstvakantie)

Ook hiervoor hangt een intekenlijst op de klassendeur.

Over bovenstaande heeft u ook een email gehad. Mocht dit niet het geval zijn, wilt u dit dan aan de leerkracht melden.

Alvast bedankt.