Jaarsluitingsfeest "Caribbean party"

Vrijdag 8 juli met "Samba Salad"

Vrijdag 8 juli is weer het gezellige” jaarsluitingsfeest” met dit jaar als thema “Caribbean party met Samba Salad”. Een team van Samba Salad komt donderdagochtend 7 juli muziek en dans instruderen met de groepen.

Op vrijdag 8 juli treden ze dan met “het jaarsluitingsfeest” op. Dit vindt plaats op het onderbouwplein, waar alles in het teken staat van “Caribbean party”.

Alle kinderen worden om 16.00 uur op school verwacht om zich te verkleden en zich voor te bereiden op het optreden. Het optreden begint om 16.30 uur Alle ouders en andere geïnteresseerde familieleden zijn dan welkom. Het feest duurt tot 19.00 uur.

Ook dit jaar doen we een beroep op jullie hulp als ouders om van deze dag een succes te maken.  Er is overdag hulp nodig bij de opbouw van het plein en bij het voorbereiden van de “snacks”. Tijdens het feest is er hulp nodig bij het begeleiden van de spelletjes en het verkopen van eten en drinken. Na afloop maken vele handen licht werk om alles weer netjes op te ruimen.

U kunt zich opgeven via onderstaande link. Ook hangen er intekenlijsten op de deuren van de klassen of u kunt een mail sturen naar jaarsluitingwillibrord@gmail.com.

Digitaal invulformulier ouderhulp (https://docs.google.com/forms/d/1_jAjtES7DQoKpKcjyZeRw3AAoQLaqByxe1IOzfDjSR4/edit)

Alvast bedankt!