Pasen-Witte Donderdag

Pasen 24 maart 2016

Beste ouders en verzorgers van alle groepen,

Donderdag 24 maart, Witte Donderdag vieren wij op school Pasen!

Wij beginnen ’s morgens met ons Paasontbijt, verzorgd door iedereen voor iedereen!!

Daar na gaan de groepen 1,2 en 3 naar de aula om daar naar een prentenboek-verhaal te luisteren: Derk Das blijft altijd bij ons. Na dit verhaal gaat iedere groep naar zijn eigen klas terug om wat na te praten over dit verhaal. De rest van de ochtend hebben deze groepen hun eigen programma in de klas en lekker even buitenspelen.

De groepen 4,5 en 6 gaan om half 11 naar de aula om daar naar een indrukwekkend verhaal te luisteren: Een vlinder voor Marianne. Na dit verhaal gaat iedere groep terug naar zijn eigen klas om na te praten over dit verhaal. De rest van de ochtend hebben deze groepen hun eigen programma in de klas en ook lekker even buitenspelen.

In de middag gaat groep 7 op de fiets naar de Kruisweg in het bos bij Onze Lieve Vrouwe Ter Nood.

De overige groepen gaan gemengd 1 t/m 8 m.u.v. gr 7, een speurtocht lopen met allerlei spelletjes in en om de school. Bij alle spelletjes zitten ouders om het spel uit te leggen en te begeleiden. Alles heeft met Pasen te maken.

Het is leuk als idereen die dag een WIT shirt aan heeft!

En stel dat het weer wat regenachtig is doe dan laarzen aan en een regenjas of neem een paraplu mee!!

We maken er een mooie dag van!