Onderzoek continurooster?

26-02-2016

Beste ouder(s), verzorger(s)

Afgelopen weken konden de gezinnen van de onderbouw aangeven of ze een onderzoek wensen voor het schoolrooster. Dit naar aanleiding van de vraag uit het ouder tevredenheid onderzoek en eerdere communicatie hierover aan de ouders. In totaal hebben 62 gezinnen een stem uitgebracht. Een hoog resultaat dus. De uitkomst van de stemming is:

Geen mening à 2

Geen onderzoek à 28

Voor onderzoek à 32

Dit betekent dat er een onderzoek gehouden zal worden over het rooster van de Willibrordschool. Tijdens de komende MR vergadering van 14 maart a.s. zal besproken worden hoe dit verder voor te bereiden. Gelukkig zijn er veel ouders (22) die aangegeven hebben te willen helpen met het onderzoek. Na de komende MR vergadering informeren wij als MR u over de vervolgstappen.

Wordt vervolgd.

Met vriendelijke groet,